film izle,online film izle, direk film izle, filmizle, online sinema, canlı sinema, film izlesene, filim izle

bayrampasa ben fazla kalmayacagim film izle online direk

Posted on: Temmuz 31, 2008

Yönetmen Hamdi Alkan
Senaryo Mahkumlar
Oyuncular Pelin Batu, Halil Ergün, Tamer Karadağlı, Doğa Rutkay
Filmin Türü Drama, Komedi
Vizyon Tarihi 22.02.2008

Özet

‘Bayrampaşa: Ben Fazla Kalmayacağım’ yanlışkla tutuklanıp, derdini anlatamadan yıllarca cezaevinde kalmak zorunda bırakılan bir adamın öyküsüdür. Evli ve bir çocuk babası olan Erdem (Vural Çelik), hayatını kuaförlük yaparak kazanmaktadır. Bir gün asker arkadaşı Ahmet’le (Hakan Yılmaz) karşılaşan Erdem, onunla bir çay bahçesine gitmeye söz verir. Ne var ki Ahmet bir uyuşturucu satıcısıdır ve telefonları dinlenmektedir. Ahmet’le ortak çalıştığı şüphesiyle narkotik şube polisleri tarafından tutuklanan Erdem suçsuz olduğunu anlatmaya çalışsa da karısı dahil olmak üzere kimseyi inandıramaz. Bu arada Erdem’in hapishaneye düşmesi Eşi Ayşen (Yasemin Çonka) tarafından küçük oğlu Ali’den (Okan Tangücü) saklanır. Uzay savaşlarını çok seven Ali babasının dünyayı uzaylıların saldırısından kurtarmak üzere seçilmiş bir komutan olduğunu sanmaktadır. Bu oyuna zamanla bütün koğuş destek olacaktır. Erdem’in bu koğuştaki misafirliği ise o kadar çabuk bitmeyecektir…

intenetten para kazanabileceğinizi biliyormuydunuz?

internetin nimetlerinden sizde faydalanın

yeni bir meslek internet buyrun gelin

bilgisayarınız yeni iş yeriniz olsun

6 Yanıt to "bayrampasa ben fazla kalmayacagim film izle online direk"

filmleri yüklüyorum ama izlemediğimi sanmayın acaip bi makara film bu kaçmaz

hiç hapiste kalmadım ama ne demek oldugunu insana iyi anlatıyor. türkiyenin durumunu çokta iyi anlatıyor.

orda yatmayan anlayamaz ben yıllarca yattım sonuç tek böbreğimi aldırmak zorunda kaldım

emeğinize sağlık teşekkür ederim.raşit yılmaz…….

trajedik bir olay birazda duygu yüklü bir fil çok beğendim

trajedik bir olay birazda duygu yüklü bir fil çok beğendim

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 192,457 hits
var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E")); var pageTracker = _gat._getTracker("UA-3507249-22"); pageTracker._trackPageview();
